Σχετικά με εμένα


Γεια σας, 
Ονομάζομαι Μαρία Καλαϊτζάκη και είμαι Ψυχολόγος.

-Από το σχολικό έτος 2014 έως τώρα 2017 εργάζομαι ως αναπληρώτρια Ψυχολόγος ΠΕ23 στο Ειδικό Δημοτικό και ΕΕΕΕΚ Άρτας.

-Συνεργάστηκα στο παρελθόν, με την Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας του Δήμου Ιωαννιτών, με στόχο τη στήριξη ατόμων με οικονομικές δυσκολίες και κοινωνικά προβλήματα, (2012, 2014).



-Είμαι Εκπαιδεύτρια Σχολών Γονέων στα Ιωάννινα (2014, 2015), καθώς έχω επιμορφωθεί  από το πρώην ΙΔΕΚΕ και νυν ΙΝΕΔΙΒΙΜ στην εκπαίδευση ενηλίκων και τη παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σε γονείς αλλά και σε ευάλωτες κοινωνικά ομάδες (2011)


-Έχω εργαστεί ως Ψυχολόγος σε άτομα με ειδικές ανάγκες, όπου προώθησα την χρήση υπολογιστή και κατάλληλων προγραμμάτων/ λογισμικών που προήγαγαν την επικοινωνία και την εκμάθιση συγκεκριμένων δεξιοτήτων, (Κέντρο Ημέρας, ΈΔΡΑ ΜΚΟ, 2008-2009).

-Επιπλέον, προσέφερα συμβουλευτική και ψυχολογική στήριξη σε γονείς και έκανα συνεδρίες και σε παιδιά με δυσκολίες μάθησης ή/και συμπεριφοράς, (Πρόγραμμα Ιλιαχτίδα, ΈΔΡΑ ΜΚΟ, 2008-2009).

-Επίσης, έχω συνεργαστεί (2014) με το http://singleparent.gr ,όπου απαντούσα εθελοντικά  σε ερωτήματα στην στήλη "Υποστήριξη: Οι ειδικοί, σας απαντούν", http://singleparent.gr/author/kalaitzaki/


  • Αποφοίτησα το 2006 από το Τμήμα Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου (Αθήνα). 

  • Αμέσως, έβγαλα την Άδεια Ασκήσεως Επαγγέλματος Ψυχολόγου ( Αρ. Πρωτ. 28988, 20/10/2006).
  • Παράλληλα με τις προπτυχιακές σπουδές μου, εργαζόμουν ως Καθηγήτρια Αγγλικών, καθώς έχω και Άδεια Διδασκαλίας της Αγγλικής Γλώσσας σε Κέντρα Ξένων Γλωσσών (2004). Κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας λοιπόν, ήρθα σε επαφή με παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και κάποια συγκεκριμένα είχαν Δυσλεξία.
  • Αποφάσισα έτσι να κάνω ένα σχετικό Μεταπτυχιακό, στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Τμήμα Φ.Π.Ψ., με ειδίκευση στη "Δυσλεξία, Επικοινωνία σε Πολυγλωσσικό Περιβάλλον και Χρήση Νέας Τεχνολογίας για την Αντιμετώπισή της". Το 2010 επισήμως έγινα κάτοχος Μεταπτυχιακού (MSc.).
  • Καθόλη τη διάρκεια σπουδών και εργασίας έχω παρακολουθήσει πολλά συνέδρια, ημερίδες και συμπόσια σχετικά με το αντικείμενό μου.
  • Το 2014 άρχισα εκπαίδευση σε τετραετές κύκλο σπουδών στη Συστημική Ψυχοθεραπεία στο κέντρο ΕΣΥΘΕΠΑΣ, νυν ΚΕΣΥΘΕΣ  στα Ιωάννινα με υπεύθυνη την κ. Παπαδιώτη.

-Έχω συμμετάσχει η ίδια στα παρακάτω συνέδρια:

Προφορική Ανακοίνωση:
«Η αξιολόγηση της ορθογραφικής επίδοσης κλιτικών και παραγωγικών καταλήξεων από μαθητές με δυσλεξία με τη χρήση λογισμικού». 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Γνωστικής Ψυχολογίας, (29 Μαρτίου- 1 Απριλίου 2012, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Ιωάννινα).
Προφορική Ανακοίνωση
«Χρήση λογισμικού από ελληνόφωνους μαθητές με δυσλεξία για την αξιολόγηση της ορθογραφικής τους επίδοσης σε παραγωγικές καταλήξεις». 13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας (25-29 Μαΐου 2011, Φιλοσοφική Σχολή, Πανεπιστημιούπολη, Αθήνα).

-Τέλος, έχω δημοσιεύσει άρθρο σε επιστημονικό περιοδικό:
Καλαϊτζάκη Μαρία, Τσεσμελή Στυλιανή, «Η αξιολόγηση της ορθογραφίας κλιτικών και παραγωγικών καταλήξεων από μαθητές με δυσλεξία με τη χρήση λογισμικού», Επιστήμες Αγωγής, Πανεπιστήμιο Κρήτης, (Τεύχος 3-4/2012, 105-132).




Το κυριότερο;

  • Το 2010 έγινα μαμά ενός αγοριού που διεκδικεί από τη γέννησή του αυτά που του αξίζουν με σθένος.
Ο ρόλος της μητέρας είναι πραγματικά απαιτητικός. Δεν υπάρχει οδηγός μητρότητας ούτε πατρότητας. Ο καθένας πορεύεται με τα δεδομένα και τις ανάγκες της οικογένειάς του.
Στόχος μου δεν είναι να πω σε κανέναν πώς να μεγαλώσει το παιδί του. Αυτό το γνωρίζουν καλά οι γονείς που αγαπάνε και ενδιαφέρονται πραγματικά για την ανατροφή των παιδιών τους.
Αυτό που θέλω είναι όταν παρουσιαστεί μια δυσκολία, να μπορείτε να ανατρέξετε εδώ. Ώστε μαζί να βρούμε τον πιο δόκιμο κατά περίπτωση δρόμο που θα οδηγήσει ξανά στην οικογενειακή σας ισορροπία.
*Ιδιαίτερα, παρακαλείστε να συμβουλευτείτε ειδικό (ψυχολόγο, ειδικό παιδαγωγό, εργοθεραπευτή, λογοθεραπευτή) όσον αφορά τις δυσκολίες που προκύπτουν όταν οι δυνατότητες του παιδιού είναι διαφορετικές από τις απαιτήσεις του εκπαιδευτικού ή κοινωνικού
συστήματος

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget